My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Full rulle! 07/10/2008

Filed under: Barnen,Mina dagar,vänner — zeraa @ 20:16

Japp kvällen har haft innehåll av en massa röj. Efter middagen så kom ju som sagt Titti hit med sina tre raringar å vips så har man 5 barn som härjar. =) Barnen verkade ha det toppen skojjigt. VI fikade lite, å Zakk passade på att gräva lite i kattlådan hahahah.

Ja, nu sover iaf Tristan och Thomas sitter inne hos Liv. Får hoppas att lillfian somnar snart. Well,

Ja juste när det förresten gäller det privata inlägget som jag skrev tidigare så, döpte jag det till privat för att jag skrev det för mig själv. Kommer i fortsättningen att skriva mina privata inlägg i en separat blogg. Så slipper ni tro att jag inte vill ge ut lösen till er osv. Om det kommer några få enstaka låsta inlägg här i fortsättningen så kommer ni såklart kunna använda det lösenordet jag har haft hela tiden.

Nej, nu blir det lite Te å en bok, och en “sova tidigt kväll”

ciao

 

Tisdag!

Filed under: Barnen,Mina dagar — zeraa @ 16:00

Jao tisdag it is! Vi tillbringade som “vanligt” förmiddagen på öppna förskolan. Pysslade en massa, Tristan bakade med playdoh lera och Liv klippte ut sitt namn och dekorerade med glitter och paljetter. Tanken är väl att sätta upp namnet antingen vid hennes säng eller utanpå deras dörr. Tristan ska få göra likadant sen men det blir en annan dag. Han har ju lite längre namn så vi hann inte med de idag =)

Nu håller vi iaf på å kokar höns, va hundra år sen vi åt de. Tar ju sån j-vla tid att koka hehe. Nej, jag ska väl ta och städa lite här hemma, ser ut som ett bombnedslag.

Efter middagen kommer Titti och barnen hit och fikar lite. Blir roligt för Liv och Tristan när de kommer lite kompisar till dom oxå på besök =) Well, got some stuff to do. Och väääldigt griniga barn. =)

Ciao