My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Måndag..om söndag. 06/10/2008

Filed under: Barnen,Graviditet,Mina dagar — zeraa @ 07:50

Jahapp, var full rulle heeela dagen igår. Vi käkade frukost som vanligt och sen packade vi ihop oss och våra grejjer och gick en promenix hem till Titti och barnen. Stefan jobbade. Vi fikade å allt var frid å fröjd. Barnen härjade å hade kul som vanligt. Vid 13 så åkte vi direkt hem till min mamma eftersom min lilla bror hade kalas!

Lilla lilla bror. Redan 4 år. Helt galet I tell ya! Vart ju så klart mera fika å tårta dessutom hehe =) Var himla mysigt å trevligt. Och det var kul att träffa lite folk som man aldrig träffar annars. Som mina två kusiner Johan å Fredrik med sina respektive och barn. Fredrik å hans relativt nyblivna fru Hanna har ju för bara 4 månader sen fått en liten Rasmus. Och viss var han söt den lilla. Är lite tråkigt dock att dom inte ens ringde å berättade när han föddes utan att vi fick reda på det 1 månad efter. Men men.

Även en gammal vän var där. Ida. Vi umgicks när jag bodde i Dalarna och vi bodde till och med ihop en längre tid. Kändes konstigt att träffas igen eftersom vi tyvärr skiljdes som ovänner. Men efter ett tag så kändes det bättre och hon sa nått av de finaste man kan få höra som mamma, nämligen att Liv var bland det sötaste och goaste hon hade sett. hehe. Min lilla Liv. Nog är hon lugnare och mysigare än mina kära yrväder till bröder allt. Och söt, ja de e klart att hon är =) Men hon kan hon oxå, även om hon tydligen har vett att bete sig som folk när man är borta hehehe.

När vi väl kom hem på kvällen så var jag helt slut. Verkligen heeelt slut. Trodde att jag skulle orka göra nått men de gjorde jag minsann inte =) Jag pinade mig till att vara uppe till kanske 21.40 sen gjorde jag mig i ordning för kvällen och klockan 22 sov jag hååårt.

Idag är tanken att vi ska till ÖF även om mitt humör kunde vara bättre. Säger bara en sak, Karlar! Mer orkar jag inte gå in på nu hehe. Nehepp, nu ska jag fixa lite frukost till barnen innnan vi kilar iväg. Och lillbebis i magen är lite bråkig idag, inte alls skönt i magen. Men men.

Frukost,

Ciao

 

Leave a Reply

