My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Lördag! 04/10/2008

Filed under: Barnen,Mina dagar — zeraa @ 22:55

En skön dag har det varit idag, Har väl egentligen inte gjort några jätte stora saker men ändå. =)

Efter frukost å lite slappande så tog vi en promenad till skärholmen, gick förbi macken oxå och pumpade upp däcken på vagnen så att det är lika tryck i alla hjul, galet stor skillnad att köra nu kan jag säga. Skönt! Sen gick vi in å köpte Kläder till Liten bror eftersom han fyllde fyra i veckan och vi ska på kalas imorgon. Han hade ju kalas för sitt dagis på trollskogen idag å han hade fått en heeeeeeel massa med leksaker å det var det jag förstod så därav “tråkiga” kläder. Blev iaf ett par skitsnygga svartgråa jeans och en långärmad randig tröja till de i svart å mörkgrått. Snyggt! Sen Promenerade vi hela vägen hem igen och petade i oss lite lunch, Blev risotto med svamp å spenat, var toppen gott.

Medans Tristan sov så bakade jag och liv, hon hade först tjatat om att hon ville baka bullar men när hon väl tittade i bakboken så ändrade hon sig och ville absolut göra en rulltårta så då fick det bli de, inte mig emot dock då det går lite snabbare hehe =)

Passade på att dammsuga lite här hemma oxå och thomas dammsög av klösmöbeln till katterna och alla soffkuddar då dom lätt blir lite håriga när våra kära missar ligger å myser med dom =)

Liv och Trisan lekte en massa oxå och för en gångs skull så kunde dom faktiskt samsas en liten stund hehe, Tror att dom tycker om varandra lite iaf 😉

Nu ringde iaf karln nyss och sa att Sabaton spelningen hade varit kanon och att dom var på gång hem. Första gången på länge som han låter uppspelt hehe. Är sjukt glad för hans skull att han verkar gå så bra ihop med stefan. Han kan behöva lite nya, “normala” och trevliga killkompisar, sen att jag tycker en himla massa om att umgås med stefans fru och att även våra barn verkar tycka om varandra är ju ett sjukt stort plus. =) Toppen helt enkelt!

Nehepp gott folk, nu ska jag lägga mig i soffan å läsa en stund tills mannen kommer hem, hade tänkt å sova egentligen men nu kan jag lika gärna vara vaken eftersom jag ändå kommer vakna när han kommer hem om nån halvtimma.

Ciao!

 

2 Responses to “Lördag!”

  1. kupala Says:

    Mmm lätt hårigt var det i alla fall på soffkuddarna 😛

    Och ja jag är fortfarande helt uppspelt utav konserten igår 😛

  2. Lisa Says:

    Hej Vännen! Hoppas att ni har det fint? Usch va dålig jag har varit på att läsa bloggar och uppdatera min egen, men nu är jag ikapp 🙂 Kram


Leave a Reply

