My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Lördag. 27/09/2008

Filed under: Barnen,Mina dagar — zeraa @ 19:39

Idag har vi haft en sjukt lugn dag och det har varit välbehövligt kan jag säga. På förmiddagen så var thomas ute en stund med barnen medan jag var hemma och dammsög å sånt roligt, Sen gjorde vi lite korvstroganoff till lunch och sen sov vi både jag och barnen. Jag har verkligen varit slut idag men efter 2 timmars sömn mellan 12 och 14 så blev jag nästan mänsklig igen 😛 Eftermiddagen har innehåll utav en massa lek i barnens rum men bokläsning och “fikande” vid lekbordet. Sen gick vi en promenix till affärn och köpte barnens lördagsgodis å lite annat nödvändigt som blöjor. heh.

Efter lite funderingar fram och tillbaka på middagsmat, så slutade det med en taco-paj efter tips vi hittade i anna och pärs bilddagbok. Tack och bock för tipset, maten blev jätte god!

Efter mat och disk så blev det lördagsgodis. Som vi faktiskt åt i köket idag eftersom vi satt och pratade så länge efter maten och barnen ville sitta kvar med oss.

Och nu är pyjamaserna påtagna och tänderna borstade och det är dags för lite välling och sen sova för våra vilddjur. Får bara hoppas att dom sover bra inatt pga hostan, det går ju iaf åt helt rätt håll.

Sen blir det en varsin stor kopp te till mig och mannen min, lite wow och lite film-mys. Toppen helt enkelt.

Kanske ska tillägga att jag är i vecka 29 nu. Går galet fort det här och jag har insett att det inte är långt kvar alls. Är nestan lite nervös nu när jag inser hur kort tid det är kvar. Hmm, är nog inte riktigt redo att bli trebarnsmamma ännu, fast å andra sidan så kände jag mig inte redo att bli tvåbarnsmamma heller, men när tristan väl kom så var det de mest självklara i världen. Häftigt det här med barn. Nehepp, välling och lägga barn.

ciao!

 

One Response to “Lördag.”

  1. Lisa Says:

    Hej vännen! Ja nu har jag varit dålig på att uppdatera min blogg samt att kommentera din =) Jo jag var så arg för att de snott min bil och total vandaliserat den, så det va inte alls kul! men men sånt är livet! Kramar


Leave a Reply

