My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Tisdag 23/09/2008

Filed under: Barnen,Mina dagar — zeraa @ 22:12

Fortfarande sjuka här hemma, javisst. Liv vaknade vid 4 i natt eller nått och höll mig vaken till 6. Så thomas den raringen lät mig sova till 9 imorse och det var verkligen guld värt. Förmiddagen blev helt lugn eftersom jag sov så “länge”

Innan lunchen så åkte jag själv iväg till ikea och införskaffade kuddar till soffan och 2 barnstolar till Liv och Tristans lilla bord i deras rum. Dom blev jätte uppskattade och ungarna satt en massa vid bordet å “fikade” å gud vet allt. Efter lunch så ringde min kära mor och undrade om vi var hemma eftersom dom hade varit i skärholmen å shoppat lite. Så en stund senare så kom dom hit och fikade och barnen lekte en massa som vanligt. Kaos i Liv och Tristans rum med andra ord =) Men det är det värt för dom har sjukt roligt tillsammans.

Sen kom kvällen och då blev det lite bad för barnen för att liv skulle hålla sig vaken, hon är ju som sagt lite trött på eftermiddagarna/kvällarna nu för tiden när hon inte sover middag och framför allt nu när hon är sjuk samtidigt. Efter de så blev det mys i soffan och välling och klockan 20.00 sov båda barnen gott i sina sängar =)

Och jag funderar på att göra desamma faktiskt. Har inte riktigt ork att sitta uppe jätte länge nu för tiden 😛 men men, imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på. Försöka bli friska kanske hahaha 😛 nej men något lär det ju bli, iaf minst en tvättmaskin å lite annat sånt.

natti natti

 

One Response to “Tisdag”

  1. Lisa Says:

    Alltså jag fattar inte verkar som att ni har gångavstånd till IKEA??? eller nära iallafall? Hmm det skulle jag aldrig klara av, jag älskar IKEA så det vore farligt =) Ha Ha, Fredrik är glad att vi har ca 11 mil till närmaste IKEA! Kramar


Leave a Reply

