My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Gnäll 20/09/2008

Filed under: Uncategorized — zeraa @ 20:54

För att fortsätta gnälla lite så är det sjukt lite kommentarer nu för tiden. Har ni blivit lata?  😀

 

4 Responses to “Gnäll”

  1. Susanne Says:

    Vem har sagt att livet ska vara som en räkmacka? 😉 Här var barnen jättetrötta, båda somnade i soffan före 9. Puss puss

  2. zeraa Says:

    Hehe, nej det är väl så. Hon somnade om efter 30 minuter iaf å tur var väl de =)

  3. Lisa Says:

    Heej, nja lite lat har man väl blivit 😛 Men det har ju du med, fortfarande inte fått svar på vad som händer i helgen, skärpning på båda nu 😛 Kramis

  4. Lisa Says:

    Hoppas ni är på bättringsväar iallafall??! Helgen har varit lugn, stäat,kollat på film, shoppat, varit hos vänner på fika & bara myst hemma! Snart tittar en kompis förbi, så jag har bakat en jordgubbspaj 🙂 jag ville egentligen ha blåbär, men det tycker inte gubben om så vi fick kompromissa 😛 HA HA!! Ikväll ska jag bänka mig framför Ensam mamma söker, har du kikat på det? Jag missade de första 2 avsnitten! ÄLSKADE första säsongen!! Kram


Leave a Reply

