My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Mys eftermiddag 19/09/2008

Filed under: Barnen,Mina dagar — zeraa @ 23:07

Japp, blev en helt lyckad eftermiddag och kväll.  Tristan fick sova en stund efter lunchen innan vi klädde på oss och gick iväg till tunnelbanan. Liv tycker det är sjukt kul att få sitta på eget säte och slippa sitta i vagnen så de fick hon såklart. Åkte hem till mamma och Båda barnen knatade upp för den långa backen hem till henne själva, duktigast av Tristan såklart som ju är lite mindre och inte lika het på att gå i långa uppförsbackar och dessutom med liiiiite för stora skor =)

Hemma hos mamma fick vi lite kaffe å kaka och satt och pratade lite innan det var dags för mor min att hämta mina småbröder på dagis. Sen var vi ju barnvakt åt dom en stund medans mamma var på “kvartsamtal” eller vad man ska kalla det på dagis.

Ja sen hade vi ju turen att bli bjudna på middag oxå =) Kyckling fajitas. Mumsigt som tusan tyckte vi nog allihopa =)

Liv lyckades hålla sig vaken på tunnelbanan hela vägen hem, (vi åkte runt halv 8) och det var ju tur eftersom det inte hade varit någe vidare om hon hade somnat i vagnen. Väl hemma så blev det inte mycket mer än att borsta tänder å ta på pyjamas och sen dricka lite välling. Sen blev det hopp i säng för båda mina vildisar. Tristan somnade på ca 2 minuter och Liv vände och vred på sig en stund men somnade väl kansdke efter 15 min. Vilket är en klar förbättring från igår, I told you att hon inte skulle sova på dagen 😛

Nu på kvällem så har jag och thomas spelat en stund och efter det så har jag tittat på film. En bra avslutning endå tycker jag. Lugn å ro helt enkelt.

NU ska iaf jag hoppa i säng, är sjukt trött efter Livs trevliga vaken period i natt. Och jag hoppas verkligen att det inte blir så inatt igen för nu vill jag gärna sova hela natten 😛 Well, natti natti

ciao

 

Leave a Reply

