My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Torsdag! 18/09/2008

Filed under: Uncategorized — zeraa @ 13:28

Bidde inte så mycket mera uppdaterat igår, var trött som en gnu och gick och la mig 22. Jag åkte iaf iväg till skärholmen en snabbis till igår. Thomas data-mus hade säckat ihop så jag köpte en ny. Mötte thomas vid tunnelbanan och åkte sen hem å åt våran goda gryta jag gjorde i förrgår. Sjukt jäkla god blev den.

Barnen badade igår oxå och Liv hade ju feber så hon fick en alvedon å sen hoppade dom i säng. Tog väl ca 20 minuter för lillskruttan att somna. Funkar ju faktiskt toppen det här med att hon somnar själv i sängen. Är iaf himla skönt att slippa klättra upp i hennes säng med en tjockismage som är ivägen =)

Idag var vi på öf hela förmiddagen å lekte med alla barn. =) Liv å Tristan hade kul som vanligt. Eftermiddagen blir nog ganska lugn skulle jag tro, Liv har fortfarande lite feber så det blir inga stora grejjer iaf.

Och imorgon har jag varit fru eskilsson i 1 vecka. =)

nu ska jag passa på å sova lite medans mina raringar gör desamma.

Ciao

 

Leave a Reply

