My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Bråk! 18/09/2008

Filed under: Barnen — zeraa @ 21:41

Jaha, eftermiddagen blev ganska lugn som jag förutspådde. Jag och Liv åkte till skärholmen och köpte lite strumpor å mössa och vantar till henne. Det fick bli en liten “mamma-dotter stund” och det var super mysigt. När vikom hem sen så lagade vi mat, blev enkel pasta med broccoli, korv å majs. Gick ner de oxå kan jag säga.

På kvällen åkte jag själv till kungens kurva och kånkade hem 10 kg kattmat. De e fan tungt när det inte finns nått ordentligt handtag på säcken och man dessutom har en gravid mage ivägen. Men det gick prima och maten och jag kom hem oskadda 😛

När det sedan var dags för tandborstning och välling så var allt frid och fröjd, tills jag gick in och la liv i sängen. 1½ timma bråkade vi idag och jag kom fram till att det var sista gången hon får sova på dagen. Hon har inte gjort det på ett par dagar nu och har somnat jätte bra på kvällen, men idag så somnade hon ju iaf och det fick jag igen nu =/ Last time I tell Ya !!!! 😛

Och nu ska jag faktiskt sätta mig och spela lite med min kära man, sen blir det sängen och imorgon blir det hem till mormor. fino fino.

Natti och ciao!

 

Leave a Reply

