My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Wiiiee!! 15/09/2008

Filed under: Barnen — zeraa @ 22:01

Måste bara inflika lite snabbt att min älskade lilla skitunge Liv somnade själv jätte bra idag. Vi gick in och jag la henne i sängen, sa godnatt, fick en puss och en kram och satte mig en bit bort, typ vid hennes dörr fast inne i rummet med henne. Hon pratade lite men jag sa inget. Sen mös hon med sina gosedjur och pratade lite med dom. Efter kanske 5 minuter så sa hon bara -godnatt mamma, och jag svarade såklart med -godnatt älskling. Några minuter senare sov hon. Jag strök henne lite över pannan och sa att jag älskade henne. Sedan gick jag ut för att kolla på klockan hur lång tid det hade tagit för att få henne att somna.

13 MINUTER!!!! fatta va skönt det känns =) Ibland blir man glad över småsaker =)

Nu ska jag förövrigt oxå gå å sova. Natti natti på er.

Ciao

 

Leave a Reply

