My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Graviditet! 15/09/2008

Filed under: Barnen,Graviditet — zeraa @ 16:53

Ibland är det blä att vara gravid, typ idag. Har haft en tryckande känsla hela dagen och i sin tur så känns det nästan svårt att andas. Det är en sjukt obehaglig känsla. Och en halsbrännna idag som inte vill ge med sig oxå, de svider i min stackars mage. Usch Enda gången det känns okej är när jag ligger på sidan, och hur mycket kan jag ligga ner när jag är hemma med två vildar redan 😛

Men det blev ju iaf förskolan hela förmiddagen och sen hem å äta lunch. Nu på eftermiddagen har vi faktiskt inte gjort ett skit. Skulle ha behövt handla men helt allvarligt så orkar jag inte ta mig till skärholmen eller kungenskurva. Inte när lillbrud i magen ligger som hon gör idag.

Om 10 minuter så slutar iaf thomas att jobba. Hoppas det går fort för honom att komma hem idag. Som sagt, ingen vidare toppen dag idag. Ska väl egentligen sätta igång och laga lite middag tror jag, fast jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. nån gryta kanske. eller nått sånt. Eller nått annat, 😛

ne, ska ringa gubben min och höra om han börjar vara på g.

Ciao

 

Leave a Reply

