My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Söndag! 14/09/2008

Filed under: Mina dagar — zeraa @ 14:14

Japp, idag är det söndag och imorgon är det dags för thomas att jobba igen. Och för min del så blir det lite öppna förskolan imorgon förmiddag. Ringa våran hyresvärd, och ringa banken å allt sånt där så att jag kan få alla mina nya kort med rätt efternamn på. Sen kommer vi nog att gå till kungenskurva på eftermiddagen och handla lite. Sen ska jag väl försöka hinna med att tvätta lite oxå tror jag.

Idag sov vi ända till 8.30. vilket var riktigt skönt. Efter lite frukost så gjorde vi oss i ordning och klädde på oss innan vi knatade ut på en långpromenad. Vi gick till kungenskurva, passade även på att köpa välling till barnen. Sen gick vi hela vägen hem igen så idag har jag gått 14.000 steg. Jippie för mig. Men usch va det var jobbigt idag eftersom jag fortfarande är ganska snorig och har ont i halsen. Ska iaf gå å lägga mig tidigt idag.

Nu sover båda barnen. Helt otroligt att liv är så trött så hon kan sova på dagarna… hon somnar ju trots allt på kvällarna oxå. Nu har vi ju iof börjat med att hon ska somna själv (första kvällen igår) så igår “bråkade” vi till kl 22. Vi får väl se hur det går idag. Men jag tänker inte ge mig iaf. Hon behöver lära sig att man inte behöver ligga på mamma och sova å dra henne i håret =)

Nehepp, nu ska jag lägga mig ner i soffan en stund och vila jag oxå innan barnen vaknar igen.

Ciao

 

Leave a Reply

