My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Gomorron! 13/09/2008

Filed under: Barnen,bröllop,Mina dagar — zeraa @ 10:45

Idag sov vi som grisar hela familjen och vaknade inte fören 9 i morse =) Jätte skönt var det måste jag säga. Framför allt för mig och tristan som ju faktiskt inte var/är friska. Det känns jätte bra idag iaf. Slänger med en bild på familjen och på tårtan.

Idag ska Fru Eskilsson med familj iaf gå ut på en promenix. Sen kommer eventuellt camilla och robin förbi och lämnar en film dom lånat och fikar lite. =) vore trevligt iaf. Får se vad vi mer hittar på idag, någonting blir det nog även om jag tror att det kommer bli ganska lugna aktiviteter då jag känner mig heelt slut idag haha.

Kram på er, ciao

 

Leave a Reply

