My life, Take it or Leave it!

Crazy, Mother, Sister, Candyfreak, LoveConverse, Rocker.

Uppdate. :P 10/09/2008

Filed under: Barnen,Mina dagar — zeraa @ 21:24

Bra avslut på en dålig dag hehe. Liv älskade skitunge bråkade ju hela förmiddagen men blev en ängel så fort vi kom till hennes mormor som hon avgudar =) Barnen fick leka av sig med mina småbröder och Tristan fick en massa nya kläder vilket var toppen.  Bland annat fick vi med oss en jätte mysig tjocktröja som jag hade när jag var liten och som mina bröder har haft och nu mina barn. Det är kul när sånt finns kvar =) Rosorna blev färdiga så nu ska dom bara borstas med färg och sen är det helt klart. Tårtbotten gör jag på fredag morgon och maten förbereder jag imorgon kväll så att jag slipper laga en massa mat på fredag utan bara kan göra det sista.

Barnen somnade 20.00 idag, jätte trötta eftersom dom inte sovit alls idag. Helt okej för mig, då fick vi lite lugn och ro nu på kvällen. Imorgon efter frukost blir det förskolan och förhoppningsvis lite prat med T och hennes söta fam. Är riktigt roligt att ha träffat nån som man faktiskt har en hel del gemensamt med. Kanske en framtida riktig vän. Vore jätte kul.

Nu ska jag sätta mig och dricka lite te och kolla på film, wanted som jag skrev. Tycker ni om action med jolie så tycker jag att ni ska se den när den kommer på bio, tror att den har premiär på våran bröllopsdag faktiskt. 12:e alltså för er som glömt =) Helt klart en sevärd film iaf.

natti natti och ciao

 

2 Responses to “Uppdate. :P”

  1. kupala Says:

    Yeah it pwns 😛 sjukt bra film 🙂

  2. Lisa Says:

    Heej Vännen!! Ja snart är dú fru=) Är så glad för din skull! Berätta vad blev det bestämt för meny? Du måste ju ta massa kort oxå och lägga ut bilder, vill se =) Kramar


Leave a Reply

